måndag 12 mars 2012

Lite osammanhängande såhär på kvällskvisten

När man är så trött att man knappt kan hålla ögonen öppna, då borde man sova istället för att läsa bloggar.

Idag har jag gjort en muntlig redovisning i skolan, med PowerPoint-presentation! Jag var jättestolt över att jag fick till det. Niklas retade mig när jag kom hem och berättade att jag var den enda i klassen som använt PowerPoint och sa att jag var en brown noser. Det gick inte så bra för jag var inte särskilt väl förberedd, men texten på skärmen kom inflygande från alla håll och kanter och det är ju faktiskt det som räknas.

På eftermiddagen pluggade jag inte som jag borde utan blev bjuden på glass på Ben & Jerrys-glassbaren. Det var avgjort bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!